ח"כ ד"ר עליזה לביא –הזמנה לסיקור–

ח"כ ד"ר עליזה לביא –הזמנה לסיקור–

דיון ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים ובזנות –
דו"ח מחלקת המדינה האמריקאית לשנת 2017 בנושא התמודדות ישראל עם תופעת הסחר בבני אדם

מחר תקיים ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים ובזנות בראשות ח"כ עליזה לביא (יש עתיד) את דיונה הראשון למושב, שיתמקד במסקנות דו"ח מחלקת המדינה האמריקאית לשנת 2017, העוסק בהתמודדותה של ישראל עם תופעת הסחר בנשים.

גם השנה, דורגה ישראל בדרג הראשון של המדינות העומדות ברף המינימלי של התמודדות עם תופעת הסחר, זו השנה השישית ברציפות. בצד זה, כולל הדוח שורה של המלצות והערות לשיפור בכל הקשור במנגנוני האיתור והזיהוי, בענישה, ובהגנה על קורבנות.

יו"ר הוועדה, ח"כ עליזה לביא (יש עתיד), מסרה לקראת פתיחת דיוני ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים ובזנות: אנחנו פותחים מושב עם שורה של אתגרים במאבק בסחר בנשים ובזנות בישראל, ובמרכזם קידום והשלמת החקיקה להפללת לקוחות זנות ומתן סיוע ושיקום לנשים שורדות זנות.
לקראת הדיון מחר בנושא דו"ח מחמ"ד:
"בעשור האחרון ישראל התקדמה בצעדי ענק במאבק בסחר בבני אדם, ולא במקרה הדבר מתבטא בדו"ח מחלקת המדינה האמריקאית זו השנה השישית ברציפות. ויחד עם זאת, לא נוכל לעצום עין אל מול שורה של קשיים ואתגרים ובהם איתור וזיהוי נשים קורבנות סחר, רמת ענישה נמוכה יחסית לעבריינים, ובעיקר – התמודדות עם הדפוס החדש של תיירות הזנות שנמצאת בעליה בשנה האחרונה".

בדיון ישתתפו נציגי שגרירות ארה"ב, נציגי המשלחת הפדרלית מסן פרנסיסקו, וכן נציגי המשטרה ומשרדי הממשלה השונים.
הדיון יתקיים באולם נגב בשעה 12, ויועבר בשידור חי בערוץ הכנסת.

2017-11-23T11:02:30+00:00

להזמנת הרצאות שלחו הודעה

ליצירת קשר או להזמנת הרצאות אנא חייגו 03-7208856 או השאירו פרטים ונשיב בהקדם האפשרי


    To book a speaking engagement with Dr. Aliza Lavie please leave your details below