מפגש עם נשות נבחרת הדירקטורים בכנסת יחד עם יאיר לפיד: קריאה משותפת להבטחת מקומן של נשים בעמדות מפתח

מפגש עם נשות נבחרת הדירקטורים בכנסת יחד עם יאיר לפיד: קריאה משותפת להבטחת מקומן של נשים בעמדות מפתח

עליזה לביא: "זו לא טובה שעושים להן. שילוב נשים זה אינטרס חברתי וכלכלי מהמעלה הראשונה"

חה"כ עליזה לביא נפגשה היום בכנסת יחד עם יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, עם קבוצה של כ-30 נשים מנבחרת הדירקטורים. המשתתפות הגיעו לכנסת על רקע יום האישה הבינלאומי כדי ללמוד על העבודה הפרלמנטרית ולבחון דרכים נוספות בהן יוכלו להשפיע על סדר היום הציבורי ועל קידום נשים.

רגע לפני המפגש, הן ישבו ביציע הציבור במליאת הכנסת ושמעו את חה"כ לביא מציגה את החוק לייצוג הולם לנשים בדירקטורים של חבורת ציבוריות. השיחה התמקדה בקידום נשים, השוואת שכר וקידום חוקים לייצוג נשים בפוליטיקה ובחברות הציבוריות.

על רקע הניסיונות של הממשלה להחזיר את המינויים הפוליטיים ולבטל את נבחרת הדירקטורים, שאלו הדירקטוריות את לפיד כיצד הן יכולות להשפיע ולמנוע זאת. לפיד השיב להן: "התחלנו מהלך יחד כדי להוביל לשינוי ויחד נאבק נגד מי שמנסה לבטל אותו. יש לכן כוח ביד. יש לכן קול. תשמשו בו. אנחנו אתכן. נמשיך להיאבק נגד הניסיונות של הממשלה להחזיר את המינויים הפוליטיים ולבטל את נבחרת הדירקטורים. אתן עוד הוכחה שאסור לבטל את הנבחרת. אני רוצה לראות יותר נשים בתפקידים בכירים".

חה"כ לביא אמרה: "ייצוג נשים וגיוון התמהיל זוהי לא רק סוגיה ערכית וצודקת של שוויון מגדרי, אלא יש לה גם בסיס כלכלי: שילוב נשים הוכח כתורם לפריון ולצמיחה. אנחנו נמשיך להיאבק כאן בכנסת, אך אני קוראת גם לכן – צאו, תיאבקו, השמיעו קולכן כי איש לא יעשה זאת אם לא ניאבק אנחנו".

2018-08-07T17:56:29+00:00

להזמנת הרצאות שלחו הודעה

ליצירת קשר או להזמנת הרצאות אנא חייגו 03-7208856 או השאירו פרטים ונשיב בהקדם האפשרי


    To book a speaking engagement with Dr. Aliza Lavie please leave your details below