עליזה לביא בסיור עבודה בקהילות המשימתיות בלוד: “מגשימים את הערכים שבבסיס החזון הציוני”

עליזה לביא בסיור עבודה בקהילות המשימתיות בלוד: “מגשימים את הערכים שבבסיס החזון הציוני”

ח״כ ד”ר עליזה לביא (יש עתיד), יו״ר השדולה לקידום הסטודנטים וההשכלה הגבוהה בישראל, ביקרה אמש בקהילות המשימתיות בלוד של ארגון “תוצרת הארץ” הנתמך ע”י קרן שח”ף. קרן שח”ף (שותפות חברתית פעילה) פועלת לפיתוח וקידום תנועה ארצית של קהילות צעירים משימתיות, מכל מגזרי החברה והתפוצות. צעירים אלו משולבים בקהילה המקומית ומובילים לשינוי חברתי בפריפריה הגיאו חברתית בישראל.

בסיור סקרה מנכ”לית ארגון קרן שחף, דר’ חיה ג’משי, את פעילות הארגון, את האתגרים בבניית קהילות סטודנטים וצעירים בפרפריה והתרומה החברתית של הקהילות המשימתיות לפיתוח העיר ולרווחת התושבים. כמו כן, ד”ר ג’משי הצביעה על קושי מרכזי במציאת מקומות עבודה עבור סטודנטים בקהילות קרן שחף בשדרות ובקריית שמונה. בסיור נפגשה חברת הכנסת עם קהילות הבוגרים של התנועה המספרים על חוויה מאתגרת ומשמעותית של יצירת קהילה ועל הניסיון לשמור על קהילה יציבה ומלוכדת, גם לאחר סיום הלימודים. לביא התחייבה כי תמשיך לסייע בכנסת ובשדולה לחיזוק פעילותם וליצירת הזדמנויות תעסוקה משמעותיות.

חה”כ לביא סיכמה: “החברה הצעירים שזכיתי לפגוש היום מסמלים בעיני את התגשמות הציונות המודרנית. העובדה שתוצרת הארץ מובילה קהילות משימתיות בלוד, רהט שדרות, קריית שמונה, פרדס כץ וקריית מלאכי, מגשימה את החזון של מדינת ישראל כמבוססת על ערכים של צדק חברתי וצמצום פערים חברתיים. סטודנטים וצעירים בישראל הם משאב לאומי, מהחשובים ביותר שיש למדינה והחומר האנושי שיצור. הם אלו שימשיכו את קיומנו כבסיס לחדשנות ולפיתוח, והם אל שיהיו זוכי פרס הנובל של המחר. כיו”ר השדולה למען הסטודנטים וההשכלה הגבוהה בכנסת אמשיך לקדם יוזמות חקיקה ופעילות ציבורית ופוליטית על מנת לסייע לקהילות המשימתיות להגשים את מטרותיהם המבורכות”

ליאור ז’ורנו-חפץ מכ”לית תכנית “תוצרת הארץ” מבית התאחדות הסטודנטים: “התרגשנו לארח את חה”כ עליזה לביא בלוד ולהכיר לה ולצוותה את קהילות הסטודנטים והצעירים של תוצרת הארץ- שפועלת כבר שש שנים בעיר לוד ומאמינה בכוחן של קהילות אקטיביסטיות להוביל שינוי משמעותי בעיר. למעלה מ 300 סטודנטים ובוגרים בחרו לעבור להתגורר בעיר בשנים האחרונות בחיי קהילה והופכים יום יום במעשיהם את העיר למוקד משיכה צעירים נוספים. היכולת להמשיך להוביל שינוי, לגדול ולהתרחב לא יכול להתקיים ללא השותפים שלנו לדרך, אנו מקווים ומאמינים שהמפגש הפורה יניב שותפויות חדשות”.

2017-11-23T11:02:34+00:00

להזמנת הרצאות שלחו הודעה

ליצירת קשר או להזמנת הרצאות אנא חייגו 03-7208856 או השאירו פרטים ונשיב בהקדם האפשרי


    To book a speaking engagement with Dr. Aliza Lavie please leave your details below