הסחר בנשים חזר אלינו בדפוס חדש, ואם לא נתעשת מאבק ארוך שנים ירד לטמיון

הסחר בנשים חזר אלינו בדפוס חדש, ואם לא נתעשת מאבק ארוך שנים ירד לטמיון

"יו"ר ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים ובזנות, ח"כ עליזה לביא, בתגובה לחשיפת רשת הסחר בנשים: הסחר בנשים חזר אלינו בדפוס חדש, ואם לא נתעשת מאבק ארוך שנים ירד לטמיון"

לביא אמרה: "חשיפה נוספת של פרשה קשה ביותר מבהירה למי שעוד היה ספק: הסחר בנשים חוזר אלינו בדפוס חדש, בדלת הקדמית דרך נתב"ג ובאמצעות אשרות תייר, בעקבות מדיניות ביטול הוויזות ממדינות מזרח אירופה. יש כאן דפוס אלים ובוטה של ניצול וסרסרות בנשים מוחלשות, שמובאות לישראל למטרות זנות, פעמים רבות בעל כורחן או במסווה של תעסוקה אחרת. ישראל עשתה כברת דרך משמעותית במיגור התופעה בעשור האחרון, שהביאה אותנו לדרג הראשון של המדינות בדוח מחלקת המדינה האמריקאית. הפרשה הנוכחית מצטרפת למספר פרשיות בשנה האחרונה שמבהירות – הסחר חזר אלינו, ואם לא נתעשת מאבק ארוך שנים בתופעה ירד לטמיון"

לביא הוסיפה: "צמצום הסחר קשור במישירין בחוק איסור צריכת זנות. ככל שישנם יותר צרכני זנות בישראל, יהיו יותר סרסורים שינצלו כל פרצה כדי לסחור ולשדל נשים ונערות לתעשייה ההרסנית הזו. לכן קריטי שנמשיך בקידום החוק כבר בפתח המושב הקרוב. אני מברכת את המשטרה על הפעולה הנחרצת, ובצד אכיפה מחמירה – קוראת לרשויות להגביר את המאמצים באיתור, זיהוי וסיוע לנשים הללו"

2018-08-28T22:52:36+00:00

להזמנת הרצאות שלחו הודעה

ליצירת קשר או להזמנת הרצאות אנא חייגו 03-7208856 או השאירו פרטים ונשיב בהקדם האפשרי


    To book a speaking engagement with Dr. Aliza Lavie please leave your details below