ח"כ לביא במכללת נתניה: העסקת יתר פוגעת בנשים

ח"כ לביא במכללת נתניה: העסקת יתר פוגעת בנשים

היום התראיינתי על נושא העסקת יתר של נשים. נורמות העסקה של שעות ארוכות ובלתי מבוקרות מדירות נשים ממשרות של הנהלה ושל אמון אישי. בכוונתי לפעול על מנת לקדם שינוי תפיסתי, חקיקתי ואכיפתי, תוך שילוב ושיתוף פעולה של משרדי הממשלה הרלוונטיים.

לטענת יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה: נורמות העסקה של שעות ארוכות ובלתי מבוקרות מדירות נשים ממשרות של הנהלה ושל אמון אישי.

על השאלה האם ההשלכות הפסיכולוגיות, הניהוליות, הכלכליות, הרפואיות, המשפטיות והמשפחתיות של עבודה בשעות מרובות, יותר מזיקים או יותר מועילים, נדונה ביום רביעי במכללה האקדמית נתניה – זאת במסגרת כנס רב משתתפים בו נבחן נושא עבודת יתר.

"נורמות העסקה של שעות ארוכות ובלתי מבוקרות מדירות נשים ממשרות של הנהלה ושל אמון אישי", אמרה חברת הכנסת ד"ר עליזה לביא (יש עתיד), המכהנת כיו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי. לדבריה, "יש לנו עוד עבודה והתכניות על השולחן – ולאחר הבחירות נמשיך מהמקום בו הופסקנו".

לקול השרון – ksn מסרה ד"ר לביא, כי "נושא העסקת יתר והשלכותיו, משמעותי מאוד במספר היבטים, הן לגברים והן לנשים. ואולם, במקרה של נשים, הפגיעה קשה יותר והטיפול בהעסקת יתר מחייב שינוי תפיסתי, חקיקתי ואכיפתי תוך שילוב ושיתוף פעולה של משרדי הממשלה הרלוונטיים. בעניין השינוי התפיסתי, במהלך השנה ושמונת החודשים כיהנו שמונה נשים כחברות כנסת מטעם סיעת "יש עתיד", וכן 60% משרי ושרות "יש עתיד" מינו מנכ"ליות למשרדי הממשלה שהם עמדו בראשם – כולל יעל אנדורו, מנכ"לית משרד האוצר, שהתקבלה לתפקידה בחודש השביעי להריונה".

 

 

2017-11-07T12:23:35+00:00

להזמנת הרצאות שלחו הודעה

ליצירת קשר או להזמנת הרצאות אנא חייגו 03-7208856 או השאירו פרטים ונשיב בהקדם האפשרי


    To book a speaking engagement with Dr. Aliza Lavie please leave your details below