כשבני החייל סימס לי ב5 לפנות בוקר

כשבני החייל סימס לי ב5 לפנות בוקר

אני מדברת עם בני החיל פעם אחת בשבוע, לפני שבת. כשהוא שלח סמס בחמש לפנות בוקר עניתי מיד, והוא לא הבין למה אני ערה. אני ערה כי דואגת. אבל יש אמהות ואבות שפר עליהם גורלם, שהילדים שלהם יושבים ב"אוהלה של תורה", בעוד טובי בנינו ובנותינו נאלצים לסכן את חייהם יום יום בהגנה על מדינת ישראל ואזרחיה. גם בני למד בישיבה. הוא למד שנה והמשיך לאחר מכן למסלול קרבי. אני כמו הורים רבים אחרים מתגעגעת ודואגת – אבל אלו הם חיינו, וזוהי ארצנו.

התהליך שהחל בשנתיים האחרונות הוא תהליך טוב. התקדמנו. אני לא מבינה איפה השותפים שלנו לתהליך השוויון בנטל שהלכו איתנו את כל הדרך? רוה"מ Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו כמוהו שר החינוך נפתלי בנט, שר הבטחון משה (בוגי) יעלון – Moshe (Bogie) Ya'alon ושרת המשפטים איילת שקד – כולם הצביעו לא פחות מארבע פעמים בעד החוק בממשלה ובכנסת הקודמת. הערב השותפים נכנעו לדרך האחרת. בגדו בדרכם.

אני פונה למנהיגים החרדים: גלו אחריות על הדורות הבאים של ילדיכם ונכדיכם. אנחנו צריכים לחיות יחד. התהליך החל – אל תעצרו אותו.

הילדים שלי – כמו הילדים של יעקב ליצמן, כמו הילדים של משה גפני וכמו הילדים של אריה מכלוף דרעי Arye Machlouf Dery – צריכים כולם לתרום למדינה. 

הערב בחצות תתקיים ההצבעה על ביטול השוויון בנטל. 

אל תתנו ידכם להרס צבא העם!

2017-11-07T12:29:50+00:00

להזמנת הרצאות שלחו הודעה

ליצירת קשר או להזמנת הרצאות אנא חייגו 03-7208856 או השאירו פרטים ונשיב בהקדם האפשרי


    To book a speaking engagement with Dr. Aliza Lavie please leave your details below