סערת הרבנים: דברי הרבנים אבינר ואליהו על גיוס נשים לצה"ל

סערת הרבנים: דברי הרבנים אבינר ואליהו על גיוס נשים לצה"ל

ח"כ ד"ר לביא: "המתקפה הבוקר היא רק חלק ממאבק כולל של פלג קיצוני שלא מקבל את העובדה שהזמנים השתנו. אך הרכבת הזו כבר יצאה מזמן, וזו שירת הברבור של פלג קיצוני שמסרב להכיר בכך ששילוב נשים בצה"ל ובחברה זאת עובדה מוגמרת".

ח"כ ד"ר עליזה לביא מגנה בתוקף את דברי הרב אבינר שלא להתגייס בשל ערבוב בין נשים וגברים, ולקריאתו של הרב אליהו לפטר את הרמטכ"ל.

בלי בושה – הרב אליהו קרא הבוקר ברדיו לפטר את הרמטכ"ל. הרב אבינר קבע שגברים לא צריכים להתגייס היכן שיש נשים ביחידה, וח"כ סמוטריץ' יצא במתקפה מבישה נגד מינוי מפקדת לטייסת. הרבנים תוקפים את הרמטכ"ל שמקדיש את חייו למען ביטחון ישראל. את הנשים פורצות הדרך המשתלבות בצה"ל בתפקידים משמעותיים, תורמות לצה"ל, לחברה ולביטחון ילדינו. והם גם תוקפים אותנו, ואת כל מה שמשותף ומחבר אותנו כחברה. את האתוס המשותף של צה"ל כצבא העם, שיש בו מקום מכבד ומאפשר לכלל הקבוצות: נשים, גברים, דתיים וחילונים. מתקפת הקיצונים החרד"לים על צה"ל ומפקדיו היא חרפה שפוגעת בצה"ל ובמפקדיו, פוגעת בחוסן הלאומי, ופוגעת בד.נ.א של הציונות הדתית המושתתת על ערכי ההשתלבות והחיים המשותפים. והמתקפה הבוקר היא רק חלק ממאבק כולל של פלג קיצוני שלא מקבל את העובדה שהזמנים השתנו. אך הרכבת הזו כבר יצאה מזמן, וזו שירת הברבור של פלג קיצוני שמסרב להכיר בכך ששילוב נשים בצה"ל ובחברה זאת עובדה מוגמרת. ח"כ ד"ר לביא:" מברכת את ט', הטייסת הראשונה שהתמנתה למפקדת טייסת תעופה והראשונה לקבל דרגת סגן אלוף, ומחזקת את רא"ל אייזנקוט, רמטכ"ל מקצועי ומסור, שלמרות המורכבויות- פועל ברגישות ובאחריות לשמור על מעמדו של צה"ל כצבא העם, שיש בו מקום לכולם והוא מעל לכל מחלוקת".

האזינו לדברי ח"כ לביא ב גלצ אצל רזי ברקאי הבוקר

כתבה בנושא באתר "כיפה"

כתבה בנושא באתר 7

2018-02-14T09:48:35+00:00

להזמנת הרצאות שלחו הודעה

ליצירת קשר או להזמנת הרצאות אנא חייגו 03-7208856 או השאירו פרטים ונשיב בהקדם האפשרי


    To book a speaking engagement with Dr. Aliza Lavie please leave your details below