פותחים את שנת לימודים במועצה מקומית בנימינה-גבעת עדה: "נתמלאתי השראה ותקווה"

פותחים את שנת לימודים במועצה מקומית בנימינה-גבעת עדה: "נתמלאתי השראה ותקווה"

פותחים שנה בבנימינה עם ח"כ עליזה לביא וראש המועצה פינקי זוארץ

ח"כ לביא: "התמלאתי השראה. כך פועלים לחיבור הקבוצות השונות בחברה."

עם פתיחתה של שנת הלימודים בבתי הספר והגנים, יצאה חברת הכנסת עליזה לביא (יש עתיד) ל"יום לימודים ארוך" בו סיירה בבתי ספר וגנים בבנימינה יחד עם ראש המועצה פינקי זוארץ ומנהלת מחלקת חינוך וקהילה במועצה מוניק וקנין. הבוקר החל בליווי הנכדה ליומה הראשון בגן רותם, המשיך בפגישה עם ראש המועצה פינקי זוארץ, בבית הספר היסודי "הנדיב", בבית הספר המעורב "בראשית" המשלב תלמידים דתיים וחילונים, והסתיים בביקור מרגש במיוחד בבית ספר "הרים" בגבעת עדה- בית ספר הנותן מענה לילדים הנמצאים על קשת הרחבה של P.D.D עם צוות מנהלים, מורים וסייעות מעוררי השראה. לסיור הצטרפו גם ראשי מטות יש עתיד בבנימינה, זכרון יעקב, אור עקיבא ופרדס חנה.

ח"כ עליזה לביא (יש עתיד) סיירה ביום הראשון ללימודים במוסדות חינוך במועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה.
לאחר שנפרדה מנכדתה שהחלה את יומה הראשון בגן, הגיעה חברת הכנסת לביא לבית ספר יסודי (דתי) הנדיב – שם דיברה מול תלמידי בית הספר שעלו לכיתה א' והוריהם: "מתרגשת מאוד ונזכרת ביומי הראשון ללימודים. גם אני לא ידעתי מה יהיה ולמה לצפות. אני יכולה לומר לכם שאתם גדלים למדינה נהדרת עם פוטנציאל אדיר ואתם תהפכו אותה לעוד יותר נהדרת".
לאחר פגישתה עם ראש המועצה פינקי זוארץ, סיפורה חברת הכנסת לביא כי "כאשר שאלתי את ראש המועצה שלכם, פינקי זוארץ, מדוע זכתה בנימינה בפרס החינוך, הוא ענה לי בשתי מילים מקסימות: 'עבור הלב והנשמה'. הלוואי וזו תהיה הרוח בכל מוסדות החינוך בישראל."

לאחר מכן, השתתפה ח"כ לביא בטקס אותו הנחו תלמידי חטיבה עליונה אורט בנימינה, ובירכה את התלמידים. בפתח הטקס אמרה: מסע ארוך לפניכם, אך אני רואה אתכם ומשוכנעת שרבים מכם עוד ישתלב במוקדי השפעה שונים בחברה, בצבא ובהנהגה".

בהמשך, ביקרה חברת הכנסת בבית ספר בראשית, בית ספר מעורב, מהפרויקטים הראשונים מסוגם בו לומדים יחד חילונים דתיים,. ח"כ שוחחה עם תלמידי כיתות ג' על האופן בו ניתן לחיות יחד, והתלמידים אף הציעו רעיונות כיצד לפתור מחלוקות בממשלה בענייני דת ומדינה. "הטענתם אותי בהמון תקווה, אמרה ח"כ לביא לתלמידים והוסיפה כי "נראה לי שאשלח כמה מכם להעביר השתלמות כמה מחברי הממשלה. אתם דוגמא לאופן בו ניתן לחבר בין הקבוצות ולחיות יחד".

הרגע המרגש ביותר הגיע בסיומו של היום, בביקור בית ספר 'הרים' בגבעת עדה. בית ספר לתלמידים אוטיסטים בגילאים 12-21, הנותן מענה לקשת הרחבה של P.D.D – הפרעות (התפתחות נרחבות). ח"כ לביא נפגשה עם חני, מנהלת בית הספר ושמעה על עבודתו, ונחשפה לתערוכת צילומים שהכינו התלמידים במסגרת סדנאות צילום המתקיימות בבית הספר. חברת הכנסת לביא התרשמה מאוד מהצילומים והציעה להביא את התערוכה לבית הספר.

בסיום הביקור סיכמה חברת הכנסת לביא: התמלאתי השראה. המועצה המקומית בנימינה גבעת-עדה משקפ מודלים ייחודיים של חינוך ישראלי במיטבו- גם לחינוך מהגיל הרך, גם לחיבור בין דתיים וחילוניים וגם התפתחות והשתלבות של בעלי צרכים מיוחדים".

2017-11-23T11:04:02+00:00

להזמנת הרצאות שלחו הודעה

ליצירת קשר או להזמנת הרצאות אנא חייגו 03-7208856 או השאירו פרטים ונשיב בהקדם האפשרי


    To book a speaking engagement with Dr. Aliza Lavie please leave your details below